FLACARA ALBASTRA reprezinta Vointa Lui Dumnezeu

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de LUNI - Flacăra Albastră a Iubirii Divine a Arhanghelului Mihail




În fiecare zi, este foarte important să vă alocaţi timp pentru a vă face munca spirituală.

Lucrul cu cele şapte raze, în acest fel vă va ajuta, într-un mod foarte profund, pentru a echilibra energiile celor şapte raze în fiecare dintre chakrele voastre de-a lungul vieţii voastre şi va aduce mult mai mult echilibru şi graţie. În procesul de ascensiune şi iluminare, toate cele şapte raze majore şi, ulterior, cele cinci Raze Secret, trebuie să fie echilibrate şi însuşite pentru a trece la o mai mare înţelepciune şi măiestrie în viitorul vostru cosmic.


Luni, este amplificată Raza Albastru Regal din Voinţa Lui Dumnezeu


Concentraţi-vă pe Voinţa Lui Dumnezeu pentru viaţa voastră prin predare totală la acea Voinţă Divină, indiferent de ceea ce împrejurările prezente actuale, par a fi. Aceasta este cea mai rapidă modalitate de a câștiga măiestria și libertatea voastră spirituală. Pe măsură ce vă aliniați la Voința Lui Dumnezeu, veţi observa că viața voastră se va manifesta în mai multă armonie. Lăsați-vă mintea, corpul și sufletul în fiecare zi, în acea energie și, în curând, veți culege multe beneficii.


În numele Lui Dumnezeu, fac apel la Flacăra Albastră a Iubirii Divine a Arhanghelului Mihail pentru a-mi curăți calea de orice obstacole, pentru împlinirea planului meu divin, a expansiunii credinței mele și Ascensiunii mele. Infuzează-mi sufletul cu energiile Voinței Divine ca să mă Predau jurămintelor mele sfinte.

Cer o Sferă Aurie de Protecţie, să fie plasată în jurul meu în fiecare zi, pentru a respinge orice energie negativă îndreptată împotriva mea și Lumina în care voi sta. Cer legiunilor tale de ingeri ai Flăcării Albastre să stea lângă mine. Prin puterea sabiei tale de Flacără Albastră, taie și mă eliberează de toată energia discordantă din lumea mea, din casa mea, în munca mea și în orașul în care trăiesc.

Vă mulțumesc pentru iubirea și slujirea voastră neîncetată pentru omenire și pentru Pământ, iar EU vă mulțumesc pentru asistența iubitoare pe calea mea unică. Ajută-mă să-mi dezvolt credința și să am încredere în mine și în Dumnezeu. Lăsați undele de lumină albastră a Iubirii Divine să aducă curăţare și transformare în mine și pe tot Pământul. Și așa să fie! Preaiubit EU SUNT!


   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu