FLACARA ALBASTRA reprezinta Vointa Lui Dumnezeu

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de LUNI - Puterea Primei Raze a Lui Dumnezeu pentru Protecție și Voință Divină




În fiecare zi, este foarte important să vă alocaţi timp pentru a vă face munca spirituală.

Invocarea flăcărilor sacre şi atributele lor permit deschiderea canalelor pentru o înţelegere mai profundă a legilor cosmice. Respiraţi, invitaţi şi completaţi-vă cu aceste energii minunate. În meditaţia voastră, conectaţi-vă la energia acestor flăcări, contactaţi Esenţa Divină şi ghizii, aplicând cu sârguinţă ceea ce vă este prezentat. Căutaţi să ridicaţi vălul iluziilor muritoare şi să vă reconectaţi cu magia şi puterea intenţiei originale a Lui Dumnezeu pentru călătoria voastră veşnică într-un scop mai mare al destinului. Asistenţa noastră este, de asemenea, disponibilă pentru a vă întreba; o rugăciune simplă, o cerere din inima voastră ne aduce în câmpul de forţă instantaneu ca răspuns la apelul vostru.



Luni, este amplificată Raza Albastru Regal din Voinţa Lui Dumnezeu


Concentraţi-vă pe Voinţa Lui Dumnezeu pentru viaţa voastră prin predare totală la acea Voinţă Divină, indiferent de ceea ce împrejurările prezente actuale, par a fi. Aceasta este cea mai rapidă modalitate de a câștiga măiestria și libertatea voastră spirituală. Pe măsură ce vă aliniați la Voința Lui Dumnezeu, veţi observa că viața voastră se va manifesta în mai multă armonie. Lăsați-vă mintea, corpul și sufletul în fiecare zi, în acea energie și, în curând, veți culege multe beneficii.





Lumina este cea mai puternică emanație a întregii Creații. Este important să invocați  cu toată Puterea Prima Rază a Lui Dumnezeu pentru Protecție și Voință Divină.

În numele iubitei mele Prezenţe EU SUNT, din Inima Lui Dumnezeu, invoc un arbore invincibil al Primei Raze de Protecție a Lui Dumnezeu să fie pus peste mine. Să-mi înconjoare fiecare celulă, atom și electron al Ființei mele, încapsulându-mă într-un Câmp de forță invincibil al Voii sfinte a Lui Dumnezeu.

Lăsați acest arbore în Lumina Safirului Albastru să se extindă în diferitele mele corpuri și în toate chakrele mele. Tăiați şi Eliberaţi-mă de orice este mai puțin decât, cea mai înaltă Lumină din mine. Flacără Albastră a Iubirii Divine păzește-mi câmpul de forță al Protecției, zilnic și la fiecare oră. Știu că "EU SUNT" absolut protejat în orice moment și în toate locurile. Eu îmi exprim recunoștința profundă pentru toată asistența care mi-a fost dată întotdeauna. Amin!


   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea