FLACARA ALBASTRA reprezinta Vointa Lui Dumnezeu

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de LUNI - Flacăra Albastră a Voinței Lui Dumnezeu




În fiecare zi, este foarte important să vă alocaţi timp pentru a vă face munca spirituală.

Invocarea flăcărilor sacre şi atributele lor permit deschiderea canalelor pentru o înţelegere mai profundă a legilor cosmice. Respiraţi, invitaţi şi completaţi-vă cu aceste energii minunate. În meditaţia voastră, conectaţi-vă la energia acestor flăcări, contactaţi Esenţa Divină şi ghizii, aplicând cu sârguinţă ceea ce vă este prezentat. Căutaţi să ridicaţi vălul iluziilor muritoare şi să vă reconectaţi cu magia şi puterea intenţiei originale a Lui Dumnezeu pentru călătoria voastră veşnică într-un scop mai mare al destinului. Asistenţa noastră este, de asemenea, disponibilă pentru a vă întreba; o rugăciune simplă, o cerere din inima voastră ne aduce în câmpul de forţă instantaneu ca răspuns la apelul vostru.



Luni, este amplificată Raza Albastru Regal din Voinţa Lui Dumnezeu


Concentraţi-vă pe Voinţa Lui Dumnezeu pentru viaţa voastră prin predare totală la acea Voinţă Divină, indiferent de ceea ce împrejurările prezente actuale, par a fi. Aceasta este cea mai rapidă modalitate de a câștiga măiestria și libertatea voastră spirituală. Pe măsură ce vă aliniați la Voința Lui Dumnezeu, veţi observa că viața voastră se va manifesta în mai multă armonie. Lăsați-vă mintea, corpul și sufletul în fiecare zi, în acea energie și, în curând, veți culege multe beneficii.


În Voia Lui Dumnezeu – Rugăciune 

În numele Dumnezeului "EU SUNT", invoc prezența Maestrului Iubit El Morya, Arhanghelului Mihail și toți Maeştrii Înălţaţi și ingerii Iubirii Flăcării Albastre a Voinței Lui Dumnezeu de a mă călăuzi și de a mă proteja zilnic și la fiecare oră. 

Arhanghel Mihail, intră în viața mea. Ajută-mă să depășesc toate densitățile cu sabia ta de flacără albastră. Taie şi lasă-mi drumul liber și eliberează-mă de orice negativitate și erori ale trecutului. 

Eu cer ca un fulger albastru al Iubirii divine să fie stabilit asupra ființei mele, asupra casei mele, familiei mele, a muncii mele și a tuturor afacerilor mele. 

Eu cer călăuzirea ce-mi trebuie a manifesta Voința Lui Dumnezeu în toate aspectele vieții mele pentru a îndeplini scopul meu divin aici pe Pământ și să-mi fac Ascensiunea în Lumină. 

Eu cer ca Voia Lui Dumnezeu să se manifeste peste tot pe Pământ, așa cum este în Tărâmurile de Lumină și Libertate. Mulțumesc că cererea mea a răspuns conform Voinței Sfinte a Lui Dumnezeu. 
Şi așa să fie, iubit EU SUNT! 

Simțiți-vă liber să repetați fiecare rugăciune de mai multe ori. De trei ori este un număr bun.

În Telos, lucrăm mult mai eficient în fiecare zi prin amplificarea în inimile şi mintea noastră în activităţile noastre zilnice, energiile specifice din fiecare zi a săptămânii. Noi vă invităm să experimentaţi acest lucru. S-ar putea să fiţi plăcut surprins să descoperiţi cu mult mai eficient, cum energiile sunt amplificate şi modul cum acestea vă ajută.

   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu